A Tesco egy neves séf közreműködésével indít kampányt – MMOnline
Fedezd fel a Tesco legújabb marketingkampányának ínycsiklandó világát, ahol a friss és minőségi alapanyagok kerülnek a középpontba! Képzelj el lédús paradicsomot, roppanós sárgarépát, üde káposztát, valamint szaftos és omlós húst – mindezek a kulináris élmények alapkövei. A kampány célja, hogy hangsúlyozza a főzés és az étkezés során kialakuló érzelmi kötelékeket, hiszen a szeretet nyelve a közös étkezésben nyilvánul meg leginkább. Az ínycsiklandó fogásokhoz pedig elengedhetetlenek a kiváló minőségű összetevők, melyek széles választékban és versenyképes árakon várják a vásárlókat a Tesco boltjaiban. Az "Nekünk az étel a mindenünk" mottóval futó integrált kampányban a Tesco Pohner Ádám séf közreműködésével hozza el a gasztronómia iránti szenvedélyt és az ízek harmóniáját.
"A legkisebb is számít!" - ezt skandáljuk lelkesen a Tescóval kapcsolatosan. A vállalat legújabb imázskampányában éppen ezekre a kis részletekre fókuszál, amelyek lehetővé teszik, hogy az étkezés ne csupán a táplálkozásról, hanem az érzékeink és az érzelmeink megéléséről is szóljon. Ahogyan a kampány szlogenje is hangsúlyozza: "Az étel számunkra mindent jelent."
A kommunikáció főszereplői ezért a szakértők által válogatott és ellenőrzött, minőségi termékek, köztük a friss káposzta, a mosolygós alma, az omlós hús, a zsenge sárgarépa, és a lédús paradicsom. Ezek és a sok más többi kiváló alapanyag nélkülözhetetlen a finom ételek elkészítéséhez, melyek elfogyasztása összefonódik a családi meghittséggel, a nyugodt pillanatokkal, a kiváló ételtársasággal vagy épp a kényeztetéssel.
A reklámfilmekben megjelenő szeretetteljes és örömteli hangulat kifejezetten megkapó. Képzelj el egy jelenetet, ahol egy apa a foci meccs után, kissé lehangoltan hazaérkező fiát várja; a konyhában sercegő serpenyő mellett szorgoskodik, hogy egy ízletes étellel vigasztalja meg őt. Mindez egy szívhez szóló gesztus, ami felér egy öleléssel. Ugyanakkor ott van egy fiatal lány is, aki saját maga által elkészített vacsorával lepi meg fáradt anyukáját, ezzel kifejezve a szeretetét és a törődését. A kampány vizuális anyagai – legyenek azok online hirdetések, kültéri plakátok vagy boltban található kiadványok – egy-egy friss alapanyagra helyezik a fókuszt, legyen szó zöldségekről, gyümölcsökről vagy húsokról. A makrofotók csodálatos részletességgel mutatják be ezeket az ételeket, hangsúlyozva, hogy a legkisebb részletek is óriási jelentőséggel bírnak. Az üzenet világos: az étel nem csupán táplálék, hanem az érzelmek kifejezésének és a kötelékek erősítésének eszköze.
Gyovai Györgyi, a Tesco-Global Zrt. marketing igazgatója hangsúlyozta, hogy a Tesco filozófiájának középpontjában az étkezés áll. Élelmiszer-kiskereskedőként tudjuk, hogy a kiváló ételek alapja az összetevők minősége. Széleskörű, prémium kategóriás termékeinkkel biztosítjuk vásárlóinknak a megbízható alapanyagokat a konyhájukban készített ételekhez. Elismert séfünk inspiráló ötleteket és praktikus tanácsokat kínál, melyek a legnépszerűbb hírportálokon, gasztronómiai médiában, közösségi platformokon, valamint élő eseményeken is elérhetők. A hús minősége kiemelten fontos számunkra, amit kampányunk során a hústermékek széles választékán keresztül is bemutatunk. Vásárlóink friss és előre csomagolt húsokat találnak áruházaink polcain, melyek minősített beszállítóink kínálatából származnak és kedvező árakon érhetők el. A legjobban érlelt steakektől a széles nemzetközi sous-vide választékon át a GMO-mentes hazai csirkehúsokig mindent kínálunk, hiszen a hús a magyar családok étkezésének alapvető eleme.
Az integrált kampány keretében a Tesco együttműködik Pohner Ádámmal, a kétszeres Bocuse d'Or résztvevővel, aki az Iszkor étterem séfjeként és társtulajdonosaként már számos elismerést szerzett. Szakmai tapasztalata révén Ádám garantálja az áruházlánc termékeinek kiemelkedő minőségét. Emellett hasznos konyhai tippeket, kreatív felhasználási ötleteket és ízletes recepteket oszt meg, amelyek segítségével otthon is étterem szintű fogásokat készíthetünk. Ezzel lehetőségünk nyílik arra, hogy kifejezzük hálánkat, szeretetünket és gondoskodásunkat szeretteink iránt, miközben együttérzésünket is megmutatjuk.
A "Nekünk az ételünk" kampány hirdetései október elejétől kezdve megjelennek a televíziók képernyőin, digitális platformokon, valamint a köztéri hirdetőtáblákon.




