Ráfizettél a boltban? Az OTP egy hiba következtében többletpénzt vont le tőled!


Csütörtök délelőtt technikai hiba lépett fel az OTP Bank rendszerében, amelynek következtében egyes ügyfelek számlájáról duplán vontak le bizonyos tranzakciókat.

Friss sajtóértesülések alapján a helyzetet egy külső szolgáltató hibája idézte elő az OTP Banknál. Ennek következtében a tranzakciók többször is megjelentek az érintett ügyfelek számláin, így olyan összegek is levonásra kerültek, amelyeket az ügyfelek már korábban kifizettek.

A bank hivatalos közleménye alapján jelenleg is aktívan dolgoznak a duplikált terhelések kiszűrésén, és mindent megtesznek annak érdekében, hogy a számlaegyenlegek a lehető leghamarabb helyreálljanak.

- Az OTP Bank bejelentette, hogy külső partner segítségével mindent elkövet annak érdekében, hogy ügyfeleink számláján a helyes egyenleg ismételten megjelenjen. Az okozott kellemetlenségekért őszintén elnézést kérünk az érintett ügyfelektől.

Bár a probléma nem terjedt el rendszerszinten, és nem érint tömegesen mindenkit, mégis sok ügyfelet érint a helyzet.

Információink szerint más pénzintézeteknél is tapasztalhattak hasonló problémákat, azonban az OTP Bank volt az első, amely hivatalosan is elismerte az anomáliát, és nyilvánosan bocsánatot kért az érintettektől az okozott kellemetlenségek miatt.

Feltárult, mi állt a háttérben az OTP online rendszerének zökkenőmentes működésének hiánya mögött:

Related posts