A Visa és a Ubisoft bejelentette, hogy hároméves stratégiai partnerséget alakítanak ki, amely várhatóan új dimenziókat nyit meg a videojátékok és a pénzügyi szolgáltatások világában. E különleges együttműködés célja, hogy innovatív megoldásokat és élménye

Ez az együttműködés a Visa sport- és szórakoztatási szponzorációinak és partnerségeinek sorába illeszkedik.
A Ubisoft, a videojáték-készítés és kiadás terén élen járó cég, nemrégiben partnerséget alakított ki a Visa-val, hogy közösen indítsanak izgalmas co-branded marketing kampányokat a népszerű játékok világában. Az egyik legfrissebb példa erre a Just Dance™ 2025 kiadás, amely exkluzív tartalmakkal, Ubisoft+ előnyökkel és játékkódokkal várja a játékosokat Európa és az Egyesült Királyság területén. Ezek a különleges funkciók egy kiválasztott felhasználói kör számára válnak elérhetővé, a Visa által szervezett specifikus promóciós kampányokon keresztül. Ez a stratégiai együttműködés lehetőséget teremt arra, hogy a két vállalat a következő három évben nemcsak a videojátékok terén, hanem azon túl is közös innovációkon dolgozzon.
"Örömmel tapasztaljuk, hogy a Visa a Ubisoft partnersége által szakmai tudását a játékok világába is eljuttatja, lehetőségeket teremtve kártyabirtokosaink számára. Ez az együttműködés izgalmas új kihívásokat kínál mind a Visa, mind a Ubisoft számára, és várakozással tekintünk az együttműködés következő fejezeteire" - nyilatkozta Kimberly Kadlec, a Visa európai marketingvezetője.
"Ma egy új fejezet kezdődik számunkra, hiszen a Visa-val való együttműködés révén olyan egyedi játékon belüli tartalmakat tudunk kínálni, amelyek kizárólag a Visa kártyabirtokosok számára érhetők el" - emelte ki Chris Early, a Ubisoft stratégiai partnerségekért és üzletfejlesztésért felelős alelnöke.
Ez az együttműködés a Visa sport- és szórakoztatási szponzorációinak és partnerségeinek sorába illeszkedik, és a vállalat ezen a területen elért globális vezető szerepére épít, amely 40 éves múltra tekint vissza. Az egyik vezető játékipari szereplővel való együttműködés révén a Visa tovább erősíti az ügyfelek és kártyabirtokosok számára nyújtott élményeket.