Az államtitkár véleménye szerint a Gubacsi híd felújításának elindítása mögött több fontos ok áll. Egyrészt a híd állapota már régóta megkövetelte a beavatkozást, hiszen a biztonságos közlekedés érdekében elengedhetetlen a modernizálás. Másrészt a felújít


Lázár János államtitkár véleménye szerint Brüsszel és a Demokratikus Koalíció felelősek a Gubacsi Híd kritikus állapotáért, amely kedden a járda beszakadásához vezetett. Szerdán a Budapest Közút leállította a forgalmat ezen a szakaszon, és a gyalogosokat a híd másik oldalára irányította. A híd annyira elhanyagolt, hogy a vonatok sebessége csupán 5 km/órára csökkent.

Már egy évtizede csúszik a híd felújítása, de sajnos, a kiírt pályázat csak a teherszállításra vonatkozik, amivel továbbra sem segítenek a csepeli személyi közlekedésen, mondta Dukán András Ferenc, Csepel momentumos önkormányzati képviselője a Klubrádiónak.

A DK-s Arató Gergely még két hete fordult Lázár Jánoshoz, arra kérve az építési és közlekedési minisztert, hogy látogassa meg a hidat.

A tárca államtitkára, Ágh Péter válaszolt Lázár helyett a kérdésre. Kifejtette, hogy a Gubacsi híd felújításának elmaradása azzal magyarázható, hogy "Önök Brüsszelben folyamatosan azon dolgoztak, hogy hazánk ne férhessen hozzá azokhoz a forrásokhoz, amelyekből ez a fejlesztés is megvalósulhatott volna." Hozzátette, hogy a munkálatok a következő évben hazai forrásból megkezdődhetnek.

Related posts