A Coca-Cola jelentős innovációt jelentett be Magyarországon, amely új irányt mutathat a vásárlási szokások számára. A kérdés azonban adott: valóban a jövő felé vezet ez az újítás, vagy inkább egy nemkívánatos irányba tereli a fogyasztói élményeket? A Mand

A Coca-Cola Magyarországon személyzet nélküli boltot indít, jelentette be a Portfolio a vállalat legfrissebb közleményére hivatkozva. Az üdítőitalokat gyártó cég a Kende Retail Kft.-vel együttműködve kívánja felfedezni az automatizált kereskedelmi megoldások által kínált új piaci lehetőségeket. A Coca-Cola HBC Magyarország célja ezzel a lépéssel, hogy innovatív módon válaszoljon a fogyasztói igényekre és a modern kereskedelmi trendekre.
A vállalat ambiciózus tervei között szerepel, hogy 2026 végére a hasonló kereskedelmi megoldásokból származó bevételeit háromszorosára növelje.